Veelgestelde vragen


Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen en bijhorende antwoorden verzameld. Hier komen ze!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vanaf je jouw bestelling hebt afgerond en betaald duurt het gemiddeld 2 werkdagen voor de koerier bij jou aan de deur staat. Tenzij je hebt geopteerd voor een supersnelle levering tegen betaling.

Wanneer je na 22u hebt besteld, moet je 1 dag extra rekenen.

Het ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Als er een artikel beschadigd is, stuur ons dan een foto van het beschadigd artikel samen met jouw bestellingsnummer.
We storten het totaalbedrag van je bestelling terug wanneer we de bestelling terug hebben ontvangen. Indien er sprake is van ernstige schade, hoef je het artikel niet terug op te sturen naar ons.

Ik ben niet tevreden over het product en wil het retourneren

We nemen met plezier het product terug. Stuur het op naar volgend adres:

Floating Island
Vinkenlaan 2
2540 Hove
Belgium

Eens we het product ontvangen hebben storten we het totaalbedrag van je bestelling terug.




Heb je nog steeds vragen over jouw bestelling, aarzel niet om een e-mail te sturen met jouw vraag naar info@floatingisland.be.